Pavelc

UX izpēte un izstrāde

Kvalitatīva lietotāju pieredze (UX) ir nozīmīgs aspekts, kas koncentrējas uz vietnes apmeklētāju apmierinātības un lietojamības uzlabošanu. Pozitīva lietotāju pieredze nodrošina ērtu un saprotamu navigāciju, vietnes lietojamību.

 

  • UX
  • A/B
  • Izpēte
  • Piekļūstamība
  • Audits
  • Data-driven
UX - lietotāju pieredze

UX – lietotāju pieredze

Kvalitatīva lietotāju pieredze sniedz augstāku lietotāja apmierinātību, kas sekmēs pozitīvas atsauksmes, atkārtotus pirkumus utt. Kvalitatīva lietotāja pieredzes izveide iekļauj lietotāju izpēti, lietojamību, kvalitatīvu responsīvu dizainu, augstvērtīgu performanci, piekļūstamību (Accessibility), nepārtrauktu vietnes uzlabošanu.

Iekļaujot kvalitatīvu UX principus tīmekļa izstrādē, jūs iegūsiet vietni, kas ne tikai atbilst funkcionālajām prasībām, bet arī sniedz lietotājiem pozitīvu un apmierinošu pieredzi.

Piekļūstamības audits (WCAG 2.1 AA)

Piekļūstamības audits (WCAG 2.1 AA)

Vietnes atbilstība WCAG 2.1. AA standartam nodrošina kvalitatīvu piekļūstamību vietnes saturam ikvienai sabiedrības grupai. Vai zinājāt, ka 1/6 daļa pasaules iedzīvotāju ietilpst lietotāju grupā, kuriem ir nepieciešama uzlabota piekļūstamība, lai vietnes lietojamība nebūtu apgrūtinoša.

Piedāvājam lietojamības un piekļūstamības testēšanu.

Izpēte un analīze (Data-driven analytics)

Izpēte un analīze (Data-driven analytics)

Uz datiem balstīta analītika lietotāja pieredzes (UX) kontekstā attiecas uz kvantitatīvu datu un analītisko rīku izmantošanu, lai informētu un uzlabotu vietnes, lietojumprogrammas vai digitālā produkta dizainu un lietojamību. Šī pieeja ietver ar lietotājiem saistītu datu vākšanu un analīzi, lai gūtu ieskatu par lietotāju uzvedību, preferencēm un mijiedarbību ar produktu. Izmantojot uz datiem balstītu analīzi, UX profesionāļi var pieņemt pārdomātus lēmumus, identificēt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un optimizēt lietotāja pieredzi.

Google Analytics, Heatmap risinājumi, anketēšana, sesiju ieraksti, A/B testiem u.c.

UX konsultācijas

UX konsultācijas

Uzlabojiet savas vietnes veiktspēju, izmantojot mūsu ekspertu UX konsultācijas. Mūsu pieredzējušie UX profesionāļi analizēs jūsu tīmekļa saskarni, identificēs lietotāja problēmas un sniegs praktiskus ieskatus, lai uzlabotu vispārējo lietotāja pieredzi. No intuitīvas navigācijas līdz atsaucīgam dizainam mēs izstrādājam ieteikumus, lai optimizētu lietojamību un palielinātu lietotāju apmierinātību. Maksimāli palieliniet reklāmguvumu skaitu un samaziniet atlēcienu līmeni, izmantojot uz datiem balstītas stratēģijas, nodrošinot, ka jūsu vietne ne tikai atbilst, bet arī pārsniedz lietotāju cerības.

Lietotāja pieredze (UX) attiecas uz vispārējo pieredzi, kāda personai ir, mijiedarbojoties ar produktu, pakalpojumu vai sistēmu, jo īpaši saistībā ar digitālajām saskarnēm, piemēram, vietnēm, lietojumprogrammām un programmatūru. Tas ietver lietotāja emocijas, uztveri un atbildes, kas rodas, izmantojot konkrētu produktu.

Galvenie lietotāja pieredzes elementi ir:

Lietojamība: produktam jābūt viegli lietojamam, lai lietotāji varētu efektīvi veikt savus uzdevumus bez liekas sarežģītības.

Pieejamība: produktam jābūt pieejamam plašam lietotāju lokam, tostarp personām ar invaliditāti. Pieejamība nodrošina, ka ikviens var lietot produktu neatkarīgi no viņu fiziskajām vai kognitīvajām spējām.

Estētika: vizuālajam dizainam un estētikai ir izšķiroša nozīme lietotāja pieredzē. Pievilcīgs un vizuāli patīkams dizains var pozitīvi ietekmēt lietotāja uztveri par produktu.

Veiktspēja: lietotāji sagaida, ka produkti darbosies labi bez kavēšanās vai tehniskām problēmām. Lēni ielādes laiki un kļūmes var negatīvi ietekmēt kopējo lietotāja pieredzi.

Funkcionalitāte: produktam ir jāatbilst lietotāja vajadzībām un vēlmēm. Tam ir jānodrošina vērtīgas funkcijas un iespējas, kas atbilst lietotāja mērķiem.

Konsekvence: dizaina konsekvence un mijiedarbība visā produktā rada paredzamāku un lietotājam draudzīgāku pieredzi. Lietotājus nedrīkst mulsināt negaidītas izmaiņas.

Lietotāju empātija: lietotāju vajadzību, mērķu un izaicinājumu izpratne ir būtiska, lai radītu lietotāja pieredzi, kas patiesi rezonē ar mērķauditoriju.

Veiksmīgs UX dizains ietver lietotāju izpēti, lietojamības testēšanu un iteratīvus dizaina uzlabojumus. Galu galā pozitīva lietotāja pieredze veicina klientu apmierinātību, lojalitāti un produkta vai pakalpojuma panākumus.

UX (lietotāja pieredzes) audits ietver visaptverošu vietnes, lietojumprogrammas vai digitālā produkta novērtēšanu, lai novērtētu tā vispārējo lietotāja pieredzi. Mērķis ir noteikt stiprās un vājās puses un jomas, kurās jāuzlabo lietojamība, pieejamība un lietotāju apmierinātība. Tālāk ir norādīti galvenie komponenti, kas parasti tiek iekļauti UX auditā.

Lietojamības novērtējums ietver:

  • Navigācijas izvērtējumu;
  • Informācijas arhitektūras izvērtējumu;
  • Lietotāju plūsmas izvērtējumu;
  • Piekļūstamības izvērtējumu;
  • Satura izvērtējumu;
  • Vizuālā dizaina izvērtējumu;
  • Veiktspējas analīzi;
  • Mobilo ierīču atsaucības analīzi;
  • Konkurentu salīdzinājumu;
  • u.c.

Kad audits ir pabeigts, tiek sniegts detalizēts ziņojums, kurā izklāstīti konstatējumi, ieteikumi un ieteiktie uzlabojumi, lai uzlabotu vispārējo lietotāja pieredzi.

Pieejamības testēšana UX ietver digitālā produkta, piemēram, vietnes vai lietojumprogrammas, novērtēšanu, lai nodrošinātu, ka to var izmantot cilvēki ar invaliditāti. Mērķis ir identificēt un novērst šķēršļus, kas var neļaut lietotājiem ar dažādām vajadzībām efektīvi piekļūt produktam un ar to mijiedarboties.

  • Ekrānu lasītāju testi;
  • Navigācija ar klaviatūru;
  • Kontrastu un krāsu testi;
  • Alternatīvo tekstu tests;
  • HTML semantika;
  • Formu piekļūstamība;
  • Video un audio piekļūstamība;
  • u.c.